23 kwietnia 2016

Powrót do pisania - reaktywacja bloga

Witajcie!

Bez zbędnego wstępu, chciałbym podziękować wszystkim za odwiedzanie bloga przez minione niemal dwa lata bez nowych publikacji. Jest mi niezmiernie miło, że odwiedzacie to miejsce bardzo licznie, mimo że nic nowego się nie pojawia.
Chciałbym dla Was to zmienić. Ostatnio dużo pracowałem nad swoim planowanym od wielu lat uniwersum. Budowałem lokalizacje, historię i sytuację geopolityczną, a od kilku tygodni buduję nową historię i zupełnie nowych bohaterów.
Jestem więc w trakcie pisania pierwszego rozdziału zupełnie nowego opowiadania, które poznacie już wkrótce. Wcześniej na pewno pojawi się konkretna zapowiedź wraz z opisem!

Mam też plany co do kontynuacji takich opowiadań jak Dziedzictwo rodu Shettleton czy Zdobiona pochwa. Ten rok minie więc pod znakiem fantasy w lżejszym lub mroczniejszym wydaniu. Pierwsze publikacje już za miesiąc - bądźcie czujni!

Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. Dobrze, że pisarz wraca do pisania. Wiele lat piszę do szuflady i w końcu też zacząłem to upubliczniać. Przeczytam Twój blog, bo miałeś mnie już przy sytuacji geopolitycznej :) Pozdrawiam, John Veloc.
    Ps. Życzę powodzenia i sukcesów!

    Zapraszam na mój blog newlies.blog.pl jakbyś chciał poczytać opowiadanie Post-apo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Powrót idzie powoli, bo cały czas pracuję nad (moim zdaniem) moim najlepszym tekstem będącym wprowadzeniem do nowego uniwersum.
      Do Ciebie wpadałem kilka razy, ale jeszcze nie udało mi się zostawić komentarza - nadrobię to jak najszybciej! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Trafiłam tu przez przypadek i czytało mi się super w szczególności opowiadanie "Tunel" :) Masz niesamowity styl pisania. Zostaję tu na dłużej i zapraszam do siebie.Dopiero zaczynam, ale może wpadniesz i zostawisz komentarz? :) Pozdrawiam i życzę weny do pisania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, dzięki za komentarz :) W notce napisałem, że niedługo coś opublikuję, ale cały czas to szlifuję, żeby było jak najlepsze.
      Do Ciebie na pewno zajrzę w wolnej chwili :) Pozdrawiam również!

      Usuń