29 lipca 2013

Trochę informacji

Hej!
Mam dla Was trochę informacji związanych z blogiem, zapraszam na lekturę posta.

1. Publikowanie opowiadań
Opowiadania będą publikowane jedynie w przypadku, gdy będę miał rozplanowane całość (bądź chociaż większość) fabuły. Chcę uniknąć sytuacji, w których zatrzymuję się na drugim lub trzecim rozdziale, bo nie wiem co dalej ;)
Z tego powodu nie kontynuuję już kilku opowiadań, które tu zamieszczałem. Zdecydowałem się usunąć rozdziały porzuconych tekstów, być może kiedyś w przyszłości powrócę do tych historii.

2. Komentarze
Będzie mi bardzo miło, jeśli po przeczytaniu danej historii lub rozdziału pozostawicie komentarz! Ilość wyświetleń bloga jest zadowalająca, biorąc pod uwagę, że bardzo długo nic tu się nie działo, a Wy po prostu powróciliście, gdy wrzuciłem nowe opowiadanie.
Proszę Was o dodatkowe komentarze, które są niezwykle motywujące do dalszej pracy :)
Jednocześnie chciałbym zauważyć, że wpisy zawierające reklamę Waszych blogów będę usuwał. Jeśli ktoś zainteresowany jest współpracą, wymianą linków itp. zapraszam do dalszej części wpisu.

3. Wygląd
Pracuję nad zmianą wyglądu. Styl, który teraz widzicie, być może zostanie na dłużej, ale chyba przyda mu się kilka akcentów z fantastyki lub SF. Pomyślę, tymczasem powoli wychodzimy z ponurego szablonu z okropną jaszczurką na zamku :D

4. Współpraca
Jeśli ktoś jest zainteresowany wymianą linków do blogów, można pisać do mnie na facebooku! Warunek mam tylko jeden: blog musi zawierać opowiadania SF lub fantasy :)
Wymiana polega oczywiście na umieszczeniu bloga w polecanych zarówno u mnie, jak i u Was.

5. Konkurs
Aktualnie bloga wyświetlono 5,376 razy. Po przekroczeniu okrągłej liczby 10,000 wyświetleń, zorganizuję dla Was kolejny konkurs z nagrodą książkową :) Zatem reklamujcie, polecajcie, odwiedzajcie - niech będzie nas więcej!

Do zobaczenia w następnym rozdziale Trzech warunków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz